Utrzymanie i rozwój systemu - SUPREMIS-Supremis Property

Wsparcie użytkowników i rozwój systemu Klienta

Jesteśmy po to, aby pomagać

Jeśli korzystasz z systemu SAP Business One i Property Management dla SAP Business One możesz liczyć na pełne wsparcie naszego zespołu. Nasi pracownicy Działu Wsparcia Klienta służą pomocą przez telefon, email i internet. Specjaliści mają dostęp do obszernej bazy wiedzy zawierającej wszystkie zapytania naszych Klientów oraz do stale aktualizowanych zestawień zawierających techniczne dane dotyczące wszystkich produktów z oferty firmy. Do głównych naszych zadań należy:

Zachowanie gotowości działania biznesu

  • dostęp do centrum serwisowego (e-mail, www, telefon)
  • internetowy system monitorowania zgłoszeń
  • obsługa bieżących zgłoszeń
  • konsultacje telefoniczne, wizyty na miejscu
  • dedykowani, wyspecjalizowani konsultanci wsparcia

Dostarczanie informacji i rozwój biznesu

  • szkolenia użytkowników
  • wdrożenia nowych procesów i rozwiązań
  • dostarczanie informacji, baza wiedzy

Aspekty techniczne

  • instalacje nowych wersji oprogramowania
  • projektowanie raportów, zapytań, dashbordów
  • współpraca z działami IT

Kontakt z Działem Wsparcia Klienta

Nasi konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-17. W niedzielę i święta nasza infolinia jest nieczynna.

Zapraszamy do kontaktu:


Masz pytanie?

Dowiedz się więcej i napisz do nas

Zapisz się na bezpłatną prezentację systemu do zarządzania nieruchomościami i sprawdź jak niewiele będzie Cię to kosztować. Poznaj rozwiązanie potwierdzone przez liderów rynku.

Wyślij wiadomość

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close